tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag

Idag var det då Alla Hjärtans dag..  Jonas jobbar natt så inatt när han kom hem hade jag tänt lite ljus på övervåningen och lagt fram presenter, skumpa och jordgubbar! Ställde klockan mitt i natten för att fixa det sista och tända ljusen innan han skulle komma hem.. Mysigt och uppskattat.. Av oss båda tror jag. Han skulle ju jobba inatt oxå, så då kunde vi ju inte dricka nåt ikväll..

Nu finns det en del blommor här.. Dessa köpte jag till Jonas..  Dom va så himla fina!

Otroligt vackra.. men dumma jag satt dom inte direkt i vatten så dom e ganska hängiga idag redan=(

Och Jonas kom hem med en kandelaber till mig!! SÅ FIN! Va glad jag blev!! och så fick jag tre röda rosor och 4 stycken tidningar. Skvaller och inredningstidningar. Perfekt!

Nu vill jag laga en mysig middag hemma och tända ljus!

Som sagt ännu mer blommor.. =) På kvällen åkte vi till stan och jag bjöd Jonas på middag på Dinos.. Gott som vanligt!! Skönt att komma ut och äta och prata lite.. Sen gick vi på bio och såg Hamilton. Inte så bra som jag hade hoppats på men den gick absolut att se..

Gjorde även ett försök till att baka cupcakes idag! Försökte mig på choklad cupcakes med hallon frosting.. Men frostingen blev så himla mjuk och rinnig. Jag fick den inte fast.. Så det blev ju inte helt som jag hade tänkt mig=) men skam den som ger sig jag får försöka en annan dag igen..

Älskar Dig Gulle! Tack för idag! <3

1 kommentar:

  1. vad romantiskt och fiiiint gjort av dig me champange o jordgubbar mitt i natten. Önskar jag var lika påhittig :) Får be dig om tips till hans födelseag i costa rica så? HIHI Puss kusin

    SvaraRadera