söndag 5 februari 2012

TRÄNA!!!

Sitter och tittar på en massa olika tränings former på Youtube.. Vill TRÄNA NU!!!
Jag hoppas få plats på Zumba på måndag. Sen på tisdag vill jag gå på Bodycombat igen!!! Det va kul! Men båda dom passen är fullbokade.. Så man får väl vänta till samma dag med att boka för det e ju alltid folk som avbokar... På onsdag har jag bokat in mig på Sh`bam.. Får dock se om jag går, jag skall ju jobba på natten sen och den slutar redan kl 19 och jag börjar ju inte jobba fören kl 20.45.. Blir ett långt glapp där emellan.. Men jag får väl duscha och äta nåt på jobbet kanske..
Hur som helst så ser jag fram emot att få träna lite..=) Gäller att passa på när lågan är uppe. Man vet aldrig när den försvinner..

Blev lite upprörd sista natten på mitt ****.. Ibland undrar man va folk tänker med när dom kommer med lögner! ibland verkar de som att man skall va nån jävla trollkarl. Jag är inte mer än minniska..  Jag blir fan ledsen och besviken.. Och sen när de görs bakom ryggen. Fegt som tusan.. Så därför längtar jag till bodycombat på tisdag.. Få avreagera sig lite=)
Blir arg på mig själv när jag låter mig påverkas av falska påhopp. Men sånt gör mig spyfärdig!

Nä nu måste jag ta hand om Felix innan han tuggar sönder allt i kontoret.. han e på sånt humör nu märker jag, biter på allt han kan hitta..

Förresten såg nu Melodifestivalen? Jag gissade helt rätt på vilka som skulle gå vidare och vilka som skulle hamna till andra chansen.. Dom som gick vidare va helt klart bäst. Jag önskar man hade sån röst som Loreen har!! Underbar..... Men nån sång fågel, de är jag inte... Jo i bilen när jag e själv.. Men då e de ju bara jag som hör=)
Godnatt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar