måndag 6 februari 2012

Dagen som gått..

 I söndag va ju vi till bb.. Jag gillar att ge bort saker och som man kan slå in lite fint=)
Så jag gjorde två present korgar med lite saker i..

 Tycker att sånt är vackert att ge bort.. Tittade egentligen in som snabbast till Tica. Får hälsa på me ordentligt när hon är hemma sen =)

 Sen hälsade vi ju även på Marie och Stefan och deras nytillskott. Så otroligt lite och söt man kan ha.. Hon låg där så söt i min famn.. Lilla gulle..=)

 Söt liten kofta fick hamna i den ena presentkorgen.

Men idag då.. Måndag.. har inte gjort så mycket. Haft en hemsk huvudvärk idag, vilket va synd när det va så fint väder.. Hade velat gå ut och njutit en stund med orkade inte.. Tog mig iaf iväg på ett Zumba pass! och så lyckades jag hitta en ledig plats på bodycombat imorn.. Fan va kul och skönt det skall bli att få "slå" av sig lite!! Sen har jag bokat ett pass på onsdag med Sh´bam och ett på fredag med bodycombat.. Måste passa på när jag e peppad=) Här skall kroppen formas till det bättre hoppas jag.. haha..
Nä de blir nog bra..
Nu skall jag umgås med min sambo. Vi har äntligen två lediga nätter ihop. De va länge sen!! SÅ det är uppskattat..
Ha en fin kväll!

3 kommentarer:

  1. Jaa vad bra att du ska på combat på fredag, det skall jag med!:) gillar inte att gå på pass själv egentligen så de e roligt när någon man känner kommer vara där :)

    SvaraRadera
  2. vilka superfina korgar!! Och jag tror vi har samma ljusstakar ;)

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättefina presentkorgar! Mycket roligare och finare att få det så än bara inslaget :)

    SvaraRadera