lördag 4 februari 2012

Lördag

 Idag är det lördag och vi hade sovmorgon tillsammans.-. De va skönt.. Va så extremt trött efter min två vaknätter eftersom att efter båda va ja till läkare och de tog så lång tid.. Så jag va typ hemma 12 ena dagen och 11 andra... Så att sova va underbart. Vaknade till ett vackert men kallt väder.. Underbart!
Fick med mig Jonas till stan idag på en liten shopping runda. Två av mina vänner har fått barn inom en vecka.. Så jag tänkte ta mig till bb imorn med Jonas men då tänkte jag säga hej till båda.. Hon ena fick tvillingar så de va tre bebisar jag skulle hitta nåt litet åt idag.
 Och så får jag väl hoppas på att ingen av dom kikar på min blog idag=) haha.. Dessa två fick följa med hem, men de e ju bara jag som vet vem dom e till..

Ikväll ha Jonas och jag lagat middag ihop. Hittade nåt gott på en blogg som jag läser, så de testade vi idag.. Det råkade bli ganska starkt!! men det va gott..

Mitt godis förbud har redan börjat ge utdelning på vågen, vilket bevisar hur mycket skit jag stoppar i mig.. Så nu e de slut med de och jag e peppad till tusen.,
Nu skall jag gå och umgås med min sambo. Ikväll är de ju melodifestivalen oxå! Kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar