tisdag 7 februari 2012

Tisdag.

Så var de tisdag igen.. Dagen har gått sakta... Har inte ens klätt på mig kläder, springer runt i pyamas typ.. Men snart måste jag väl klä på mig.. Skall ta en fika med mannen sen tror jag att jag skall börja bege mig mot stan. Måste lämna in vårat modem och se om dom kan fixa så att vårt internet bli bättre.. Internet är hur segt som helst plus att vår iptv fungerar som ett arsul.. Inte alls..
Hackar sönder nästan alla program.. Skit trist att sitta och betala fullt pris när det inte vill fungera.. Men men..

Sen skall jag iaf åka och hämta min Gossip Girl box som kommit=) dom ringde igår.. Perfekt! Sen tror jag att jag skall titta runt på stan lite och va med Mikaela tills de blir BODYCOMBAT!!
Tjohooo.. Jag är laddad och redo!
Ni andra får ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar