torsdag 2 februari 2012

Så här mycket snö va de..

Så här mycket snö var det 2009.. Helt otroligt!!
Men det är vinter här nu iaf.. -15 va de inatt på jobbet.. KALLT!!
Idag är jag sjukt trött.. Jobbade hela natten, sen hade jag en läkar tid kl 10, så jag slutade jobbet 07.35 men stannade kvar där då de inte va nån ide att åka hem och vända..
Åt lite frukost med sjuksköterskorna på jobbet, de va riktigt kul att få prata med lite folk igen. De fick mig att lite sakna dag jobbet och gemenskapen. Hur som helst så kl 10 va jag på sjukhuset.. Va ett bra samtal idag, där jag kom en bit till...
Fick till en ändring som jag e nöjd med, som blir billigare för mig..
Fick min medicin ändrad. Samt att jag får en kontakt person på sjukhuset som skall förbli densamma.. För det är så jobbigt när man hela tiden hamna till olika läkare. Så nu finns de en sköterska som kan va den jag kan hålla en jämn kontakt med och ställa frågor.. Så det känns toppen..
Men jag kom ju inte hem fören klockan va 12-.. Somnade väl närmare ett och fick sen sova knappt tre timmar!! Ahhhhhh!!!! Jag som skall jobba inatt, nu har jag ont i huvudet och känner mig helt slut!! Plus att jag måste till sjukhuset imorn igen efter mitt natt vak=/ så de blir till att komma hem sent imorn oxå.. Jobbigt värre när man e trött. Men de e ju synd att klaga när man får lite hjälp.. Nu skall jag nog laga lite middag och sen slänga mig på soffan innan de är dax för natt jobb..

Ha en trevlig kväll ni andra.

1 kommentar:

  1. Oj så mycket snö ni hade då, ja fy så kallt här är nu, 12 nästan 13 minus var det när jag cykla hem från jobbet ikväll, trodde jag skulle förfrysa alltså^^ Hoppas du får en fin och mysig helg

    Tack för din rara kommentar hos mig
    kram

    SvaraRadera