lördag 25 februari 2012

Tankar

Nu sitter jag här, med en miljon tankar i huvudet. Ibland får jag så mycket tankar att jag inte riktigt vet vart jag skall göra av alla tankar jag får. Skall jag skuffa dom åt sidan? skall jag försöka bearbeta dom själv? Skall jag tillåta mig att ge tid till att tänka och fundera? Jag kan lätt snöa in mig och bli ledsen av alla tankar.. Och det är ju jobbigt att bli ledsen. Men ibland kanske man behöver det.
Äh jag vet inte...

Livet är inte en dans på rosor, en del har de kämpigare än andra.. Jag har iaf tak över huvudet, eller ett fint boende, en underbar sambo/fästman fina små djur som förgyller min vardag, jag har ett jobb och jag har vänner.. Familje relationen skulle kunna va bättre..

Jag har tänkt på det många gånger, ibland känns de konstigt.. Hur en person som kommer in ens liv, blir en styvpappa och finns där... Sen när mamma och Lelle skiljde sig, va konstigt det blev.. Han som jag växt upp med försvann.. Lite kontakt har vi väl haft.. Men inte så mycket.. Sånt känns konstigt ibland.. Va snabbt allt kan förändras....

Nä nu skall jag sluta fundera.. Och gå och lägga mig..
Godantt

1 kommentar:

  1. Ja , vet ... livet är föränderligt .. och vi har bara att åka med på något vis.... men visst önskar man att man hade facit i hand från början .. De skulle vara så mycket enklare .. kramar i massor !!

    SvaraRadera