tisdag 29 december 2009

Dagarna bara går.


(Lady Gaga på gröna lund sommaren 2008)

Ja dagarna bara springer iväg.. Känns som att jag knappt hinner med nåt annat än äta sova och jobba.. Idag har jag oxå jobbat, (måndag) slutade lite tidigare idag så jag tog mig ett varv på stan för att se om jag kunde hitta nåt fint att ha på mig till nyår. Vi skall ju ha nyårs fest här. Men som vanligt hittar jag inga kläder här på Åland. Alltid lika tråkigt. Men nåt borde jag väl ha i min garderob som skulle kunna tänkas passa. Så de enda jag köpte idag var en cd skiva med Lady Gaga. Jag vet jag är omodern som köper skivor.. Men nån måste väl va det=)

Imorn tisdag så är jag ledig EN dag. SKÖNT! Då skall jag ha en sovmorgon. Har känt mig så trött på sista tiden.. Men det skall väl gå över. har inte heller fått allt på grej med min nya kamera heller=( mycket att lära sig och massor att läsa om jag skall lära mig. Men man får väl ta lite åt gången. Men jag vill ju kunna allt på en gång. Jag brukar ha ganska dåligt tålamod med sånt som tar tid=) hehe

Nä om jag skall besöka sängen nu då. imorn skall de tvättas och städas lite inför nyår. Sen jobbar jag ju så de blir lite tajt om tid.. Men hoppas det skall gå bra ändå. Måste gå emellan katterna nu. Den lilla är jobbig med den stora=)
Så godnatt för denna gång
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar