torsdag 31 december 2009

Nyår.


Ja sista december nu då...... Ahh tiden går så snabbt.. Om lite mindre än 24 timmar ät det år 2010! fan jag tyckte just att det var år 2000.. Men shit de är snart 10år sen=/

Nå ja hur som helst så har jag nog överlag haft ett bra 2oo9, jag var ju på skidresa till björnrike med ett kul gäng. Haft en fiiin sommar och en lååång semester. Hann med ett besök till min kära farfar. Och det viktigaste av allt.. De var ju att jag och Jonas fick flytta in i huset.. Vuxen poäng=) Jag fick mina examens papper på att jag nu är utbildad närvårdare med inriktining mental hälsoarbete och missbrukarvård. Fick fast tjänst på DGH (skönt!! slippa oroa sig ifall man har jobb eller inte) Låt se vad har mer hänt? jag blev av med en vän? eller nån jag trodde va min vän.. avundsjuka eller nåt sånt? va vet jag va som hände i huvudet på den personen?! Jag och en annan vän blev drogade på Arken (mindre kul, jävla svin)
Min älskade kisse bebis Vincent dog=( sen fick jag en ny kisse bebis, som nu heter felix=)
Ja som ni ser har det hänt både bra och dåliga saker. men det är väl så livet skall va.. Inte alltid en dans på röda rosor..

Nå ja hur som helst så är det nyårsfest här hemma imorn. JOnas och jag har städat ikväll, och dukat upp långbord inne.. tror det här blir riktigt bra ändå..
Och sen hoppas jag på att 2010 kan bjuda på en del nya och roliga äventyr!!

Gott Nytt År till er alla nu...
Posted by Picasa

1 kommentar: