torsdag 3 december 2009

Min fina blomdekoration.

Ja denna gjorde jag även ikväll. När jag var på IKEA i tisdags köpte jag denna "kruka", till det köpte jag alltså en liten "gran" och den har jag sprayat med "snö" sen satte jag dit två små julstjärnor och till det, vita hyacinter som så småningom slår ut och doftar gott=) Så det är va jag gjort idag.
Måste säga att jag är mycket nöjd! Hoppas julstjärnorna håller sig fram till jul.


Jo just det, det var en tjej som hade skrivt i tidningen idag angående det här med att jag och min kompis blev drogade på krog (Arken) för nu ca två veckor sen.. Hon skrev bland annat (jag citerar) "Det om hände det åländska tjejerna på Arken är lyckligtvis ovanligt. Mycket ovanligt till och med"

Alltså ursäkta, de gör mig illa till mods att folk på den här ön är så jävla naiva. Det är INTE ovanligt. Det är bara det att folk är så jävla rädda, eller helt enkelt skyller det på en fylla för att det inte har bättre vett! jag har hört många som blivit drogade här PÅ LILLA ÅLAND!!! Men felet är att nästan ingen vågar gå och testa sig eller anmäla saken. Klart som fan att de blir missvisande när folk inte vågar. Men grejen är väl den oxå att många faktiskt hör om folk som blir drogade, rykten går och folk pratar. Det känns som att folk gör sig dummare än va de egentligen kanske är? För de flesta HÖR. Eller är det helt enkelt så att de är så dumma att det blint tror på att de är ovanligt med drogande på krog på Åland? Alla vill så gärna se att de va som förr, inget händer på lilla åland, vi är så skyddade. Ja de var förr det! Det är andra tider nu, kanske dax att vakna upp nu gott folk! Våga öppna ögonen och se till den verklighet som faktiskt är här NU!
Tack för ordet och godnatt!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar