tisdag 15 december 2009

Sista sekund som alltid.


Ja som med precis allt jag gör så sker allt i sista sekund.. Idag fick jag sitta och panik göra min julkort. Hade ju bestämt att jag skulle göra dom själv i år.. Så snabbt fick jag pyssla ihop några. Får se nu då om dom hinner komma fram till jul?!
Så va har jag mer gjort idag då? jo jag var först på jobb idag. Sen fick jag mess av Jonas att jag måste ringa han. Då va Mossa lite dålig och hade spytt upp äckel mask. Hade tid till veterinären på torsdag, emn jag fick snabbt åka hem och hömta henne och så åkte vi till veterinären idag. Så nu har hon fåt lite sprutor. Så nu hoppas jag att hon skall bli bättre snart!
hade även med mig felix så att han skall lära sig att åka bur i bil. Så han och Mossa hade skön sång för mig hela vägen.. Åhh=)

Sen åkte jag en sväng via jobbet och visade upp min kisse till de gamla. Dom gillar ju sånt. Alla tyckte han va så fin. Sen åkte jag och handlade lite, sen hem och göa varma mackor, sen julkort och sen lite julgodis.. Så nu är jag så trött så att jag håller på att dö! Blev jätte snurrig i huvudet här i kväll så sen la jag mig i soffan. Det känns konstigt i kroppen. Skulle behöva vila lite, ta de lite lugnt och samla lite krafter!

Nej nu orkar ja inte sitta uppe mer.. Rengör kattlådan och sen krypa ner i sängen och hoppas på att man får somna snabb ikväll. Har ju insomningstabletter nu. Men jag vågar inte prova dem när jag skall jobba morgon. Och nu med min vanliga tur så har jag tre morgon pass på rad.. SKIT! Men men..

Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar