tisdag 15 december 2009

Familje tid.


(Emil och jag)

Ja den är helgen som varit så har jag varit i Sverige och hälsat på mamma och tre av mina syskon. Skönt att få komma och hälsa på lite. De var så himla länge sen. Få lite egen tid med mamma och mina bröder. Hann även med att shoppa lite julklappar till bröderna.. Men jag måste åka till sverige igen SNART! måste hinna köpa mer klappar innan jul.. Inte många dagar kvar nu.. Men som sagt det var jätte mysigt att få träffa en del av familjen igen..

Jo just det.. Nu har det äntligen kommit snö!!!!! Minus grader och snö. Härligt.. Som jag har väntat... Allt blir så mycket finare och mysigare med snö. Hoppas de kan hålla i sig till julen nu. De skulle va kul..
Men nu skall jag inte skriva så mycket mer.. Måste väl lägga mig i sängen om jag skall kunna somna nån gång.. Jobbigt när jag ligger vaken så länge på natterna när man skall upp tidigt på jobb=/ Jag blir helt slut...
Så godnatt för denna gång..'
Och tack mamma för en trevlig helg=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar