onsdag 9 december 2009

Nu bor han hos oss=)


Nu har ÄNTLIGEN Felix flyttat hit=) Han e ju bara för söt våran nya familje medlem!
Han har tydligen lite problem med att vara själv. Så fort han inte ser oss så skriker han.. Så här har fröken Altin fått tänja på sina regler.. Min regel har ju varit. 1 inte några djur i sovrummet och 2 speciellt inte i sängen.. Så va händer? Katten kan inte va själv, utan han skriker så att de skär i mitt hjärta. Så nu har han i två nätter sovit inne i vårt sovrum, i vår säng mellan oss.. Och där verkar han va tyst och nöjd.. hmmm..=) nå ja, jag måste ju erkönna att jag tycker att det är lite mysigt, för han e ju så söt. Men han får nog inte göra det för alltid..
HAr köpt hem en massa leksaker till han så att han skall hålla sig sysselsatt när han är inne. Idag köpte jag även en laser som han tyckte va jätte kul att jaga.. Så nu ligger han helt avslagen på soffa. Skönt att se att han även har en lugn sida=) hehe

Så välkommen Felix till familjen Altin/Wilhelms=) här kommer du få det bra!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar