torsdag 3 december 2009

Lite i taget=)


Ja jag gör lite i taget, måste stanna upp emellan och hitta lite ny inspiration och kraft=) Har haft lite svårt att sova på nätterna. Eller jag har först och främst svårt att somna. Jag är van att somna på en gång när jag lägger mig. Men nu har jag legat vaken jätte länge innan jag äntligen kan somna. Lite jobbigt när man har morgon pass, för jag är duktigt trött när klockan ringer och rädd att försova mig. Har även fått nå fel så jag stänger av klockan direkt vilket gör att jag kasnke försover mig. jag är van att kanske somna om 5-10 minuter innan jag stiger upp, emn då ringer ju alltid klockan igen. Men det gör den ju inte nu när jag stänger av den helt=/ var nära att jag somnade om imorse.. Tack och lov vaknad jag till med ett ryck 5 minuter efter att klockan hade ringt. De finns ju inget jobbigare än när man försover sig när man skall på jobb..

Nå ja hur som helst så hoppas jag på bättre nätter snart. De har ju även varit fullmåne vilket jag alltid känner av och sover sämre..
Men idag har jag iaf fått mig en adventsljusstake. La i lite röd sand och några kulor.. Inte riktigt va jag ville ha från början, men den får duga för i år=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar