tisdag 16 november 2010

Kan nån förstå?

Va just ut med hundarna på en promenad, och då gick jag och funderade på allt möjligt. Bland annat på julen och att få tända julbelysningen runt huset.. De va så fint förra året. Kan ni förstå att de va så här mycket snö? Jag menar de va ju åratal sen de va så här mycket snö! Jag som älskar snö känner att jag blev bortskämd med all snö som kom. Blir det likadan i år? Massor med snö? eller blir de som de senaste åren före? alltså nästan ingen snö alls?

Jag vill iaf ha lika mycket snö igen, för det är så vackert när allt är inbäddat i snö. De känns som en sago värld. I Lööööv it! Dock behöver de kanske inte va lika kallt som de va förra året.. Minus 24 är lixom ingen höjdare. Minus 5 räcker bra.. Bara de är minus så att de inte blir slask!!
För mig kan snön gärna få komma snart.. De skulle va perfekt om snön kunde komma 1 december.. De skulle va mysigt!!

Nä nu skall jag gå och fixa lite middag. Grillad kyckling, sallad med fetaost och lite keso blir kvällen middag.
Sen skall vi till Kungsö till Annica och Toffe och titta på deras hus som dom renoverar.. De kommer säkert va super fint..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar