onsdag 3 november 2010

Miss Finland?

Jag måste bara berätta en sak som gjorde min dag idag. Jag var till mitt jobb på nån hälsoföreläsning. Helt bra faktiskt. Lite nytt har man väl lärt sig.
Men efter de så gick jag upp till min avdelning, och då går jag förbi en tant som sitter i en gungstol. Och när hon ser mig tittar hon med stora ögon och så säger hon: Är de Miss Finland som kommer här!? Va sa du sa jag? Och hon säger: Ja, är du Miss Finland? Nöjd och glad innombords skrattar jag lite och berättar för henne att nej de är jag inte, utan jag jobbar där... Så frågade jag henne om jag skulle ta de som nåt positivt. De tyckte hon...

Åhh hon gjorde min dag!! Inte alla dagar man får en sån komplimang..=)

Jag har ett mål, en sak jag lite brinner för (i sammhället).. Jag har försökt kämpa för att nåt skall hända, att folk skall vakna. Och äntligen, idag mötte jag en person jag varit och pratat med, som nu bekräfta för mig att saker håller på att hända. Vilket känns väldigt bra för mig att just denna person tog mig på allvar och faktiskt försöker göra nåt åt det..
De känns riktigt bra!!!

De regnar ute och klockan är massor som vanligt. Kanske jag skulle krypa ner i sängen.. Imorn är det natt jobb som gäller igen.. Men 5 nätter går väl snabbt...=)
Nä godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar