måndag 15 november 2010

Ny vecka igen

Så var det då alltså ny vecka igen. Denna vecka har jag 5 arbets nätter. Så nästa vecka blir de ledig helg igen och då hade jag tänkt åka och hälsa på min kusin Rebecca, så jag hoppas att vi båda är friska så att jag kan komma iväg...=)
Just nu håller jag på att laga lite middag, väntar snart hem Jonas som har innebandy träning idag.. Jag börjar bli hungrig nu..
Skall snart börja tända alla ljus som vi har inne nu. Så skönt och mysigt med mörkret när man får tända en massa ljus och bara ha de mys pys inne..

Jag har även bestämt mig nu för att ha hälsosamma dagar här nu innan jag åker till Sverige.. Tyvärr så har jag fastnat i Battery träsket som min kära sambo=)
Så från och med idag och fram till 27 november blir de inge battery, inge kaka eller bulle till fika. Inget godis, eller chips... Nu skall vi rensa kroppen lite!=)
Och lika bra att man skriver ut de här så kanske man håller det=) Nä nu måste jag nog fortsätta med maten.
Har en del tvätt att ta itu med efter middagen, sen blir de tända en brasa och kolla på Hollywood fruarna. Perfekt..
Ledig imorn till sen blir de jobb på onsdag natt igen..
Ha en mysig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar