onsdag 24 november 2010

LIlla snutte...


Lilla snutte, trött och utslagen på hundfilten. Han tog filten dirket den kom hem till oss.. Han har lite skön stil ibland min Felix.
Idag (tisdag) har jag varit ledig. Åkte in till stan på dagen, lunchade med Fanny och gick nåt varv på stan. Köpte hem 5 par julgardiner.. Snart får man hänga upp domk. Jag hände faktiskt upp dom som skulle va till kontoret. Köpte även en typ "byrå" (inte riktigt men nästan) för 295 euro idag, och den jävla saken va sönder närjag kom hem!!!!!!!!!!!!!!
De känns inte ok. Och jag vet att de va den sista dom hade, sen hade dom utställnings exemplaret oxå.. Men fan va de suger!!!! Så in till stan imorn igen då..

Vilket väder de varit idag förresten. Blåsigt som tusan och just när jag kikade ut så hade det snöat oxå.. Myyyyyys. jag älskar snö!!!
På fredag åker jag till Sverige.. Då skall jag och hälsa på min kusin Rebecca som jag inte sett på flera år! Så de skall bli riktigt kul att träffa henne igen.

Nä nu skall jag kolla brasan som jag tänt för att kläderna skall torka snabbare och för att de inte skall va så kallt när man vaknar imorn. Inte för att de egentligen brukar va så kallt, men jag är lite frusen..=)
Sen väntar sängen på mig=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar