onsdag 10 november 2010

Måndag och vaken 34 timmar=/

Ja som sagt i måndags så klev jag va min 5:e och sista vaknatt. Efter jobbet skulle jag och lämna blodprov till sjukhuset. Trots att jag var där tidigt så var de ändå 25 personer före mig.. Bläää, jag hatar att köa och vänta. Och de tog väl nästan en timme innan jag fick lämna mitt blod, så jag stannade kvar för då kunde jag ändå handla tänkte jag. For till jobbet och tog en smörgås och pratade lite innan affärerna skulle öppna. Sen iväg och handla och kika på grejer till nya sovrummet.. Som vi skulle flytta upp till.. När jag kom hem, bytte jag bara om och sen åkte jag och hämtade Ronja och Zack och så följde vi med Ullis och 8 av hennes hundar..=) Vi va ute och gick i nästan 3 timmar. Och de va så skönt!!


De va kanon fint väder, dock var de jävligt kallt och jag hade nog för lite kläder på mig trots att jag tyckte att jag hade försökt klä på mig.. Men hur som helst så var de iaf en jätte skön promenad, skönt att få prata av sig lite och rör på sig samtidigt. Hundarna kommer bättre överens än va man först trodde. Och de är ju perfekt! Så de får vi absolut göra om..

En sån här liten hund skulle jag oxå vilja ha!! Han e ju bara för söt!

Hur som helst så blev denna dag en väldigt lååång dag för mig då jag aldrig gick och la mig efter jobbet, så jag var vaken 34 timmar. Ingen höjdare.. Men en gång kan man väl göra så. Vädret var alldeles för fint för att sova bort!!
Så jobbade hela natten till måndag, till sjukhuset och lämna blod, gjorde en massa ärenden på stan, 3 timmars hundpromenad, städa i nya sovrummet, flyttade upp i nya sovrummet, lagade middag och såg en film.,... De va mina 34 timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar