fredag 17 augusti 2012

Fredag.

Då va de fredag igen och vi har en varm dag! fick energi till att städa hemma, borde jag inte få den energin när de e regn eller nåt?:) men det kan ju va trevligt att ha lite snyggt runt sig när helgen är kommen och och vi får va "lediga" tillsammans.

Men nu har jag de varmt och svettigt. Vill åka och bada.. Men inte själv och Jonas jobbar ju på sitt jordbruk.. Så ja... Jag får väl städa lite till..

Nu kan jag på riktigt räkna ner till London oxå:) inte ens en månad kvar! Åh så skönt att få komma bort!! Se nåt annat och bara njuta av min syster och förhoppningsvis god mat och lite roligt att se.. Kolla in lite vax dockor borde vi göra.. Fast jag tror att min syster är så ivrig att hon redan bestämt allt hon vill hinna se och göra så jag får väl bara haka på:)

Nej nu ska jag göra klart de sista så att jag får ta helg. Övervåningen får bli en annan dag.. Kanske söndag då de ska regna.
Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar