torsdag 16 augusti 2012

Torsdag

Dagarna går med fart framåt.. Glad e väl jag för de, jag längtar lite efter hösten plus att min London resa närmar sig med storm steg nu! Hoppas att jag och syster hittar rätt och att vi får de riktigt mysigt.

Sitter i soffan nu och har precis smort in kroppen, och kikar på Ernst.. Har tänt ljus oxå, för de börjar bli mörkt om kvällarna nu, så då e de mysigt att tända din.. De är föresten ytterst sällan jag smörjer in mig med nåt. Men idag ville jag lukta annat än parfym:) så de fick bli att lukta morot:) haha

Har fått svar på om kan träna snart eller inte. Va ju till läkare i Åbo och han sa att jag inte får träna:( promenader och svimma sa han. Svimma= simma:) så jag måste väl börja öva upp mig med promenader nu, pina mig själv lite även om jag får ont. Jag har ju tyvärr en ganska låg smärt tröskel, visst när de verkligen gäller så står jag ut, men när jag e rädd för att förstöra ett organ som jag behöver så lyssnar jag när kroppen säger aj.. Är iaf sjukskriven till den 26 och enligt schema går jag på jobb igen den 29/8 och eftersom att de är mycket springa i korridorerna på jobbet när jag är ensam på natten så måste jag öva upp mig på att promenera och försöka stå ut om de gör lite ont. För jag måste verkligen försöka börja jobba igen. Har ju kanske jobbat Max 7 nätter sen början av juni.. Visst man kan inte rå för om man får nåt fel.. Men de känns lite knas att va borta så länge samt att man lite blir att känna sig som en fånge i sitt hem.
Nej nu lockar teven..
Ha de gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar