lördag 18 augusti 2012

Lördag

Så va de lördag. Idag hade jag orken och kraften att tvätta dom sista fönstren hemma, de tog mig hela sommaren:) ok ett fönster kvar i kontoret, men de e så mycket skit i vägen. Men skönt att ha nästan alla färdiga.
Känner mig lite trött idag., drömde en massa konstigt inatt. Drömde att nån stod och stirra på mig och när jag slår upp ögonen så ser jag Wildah framför mig som sitter och stirrar på mig. Hon ville antagligen att jag skulle vakna, så när hon såg att jag slog upp ögonen traskade hon genast över Jonas och så måste jag lägga mig på rygg och så kommer hon upp på bröstet och lägger sig. Förut gjorde hon bara så på kvällen men nu för hon de morgon och kväll. Så ligger hon där och "pratar" lite och kurrar oh vill bli klappad. Gulligt men varmt nu på sommaren:)

Nej nu skulle jag behöva gå igenom duschen en sväng.
Ha en bra lördag

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir av att höra det!! Att det är enkelt är så viktigt för mig, älskar mat och älskar att laga mat, men det får inte vara för bökigt eller ta för mycket tid :D Kram och tack!

    SvaraRadera