onsdag 22 augusti 2012

Jag e knäpp:)

Nu sitter jag och kikar runt på mina favorit bloggar som lägger upp en massa fina bilder och kollar bakåt i "arkiven" och hamnar på december och jul. Och vad händer då? Jo jag längtar efter julen och julpyssel:) hittar min fina bok inred lantligt inne och ute och vill pyssla! Haha vill så mycket hela tiden och hela tiden längtar jag framåt. Är de sommar vill jag ha höst och när hösten knappt börjar villiga ha vinter.:) fast nu får de gärna bli riktig höst. Med olika färg på löven och allt de där:)
Men kanske jag ska sluta längta så mycket och leva lite i nuet:)

Idag fyller min lillasyster 18år!! Hjälp!!:) Gud va de känns overkligt! Kan knappt fatta att de e sant. Nu får hon gå på krog! Min lilla syster ?! Oj oj.
Ja massor med Grattis till dig iaf!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar