torsdag 2 augusti 2012

Få se nu

Ja få se nu, mitt i allt för ett tag sen så gick de inte att lägga upp några inlägg till den här bloggen från blogger på mobilen. Fatta ingenting. Men nubbar jag slängt appen och skaffat en ny, så kanske de skulle vilja funka igen. Vi har ju fortfarande inte våran datorn så inlägg med mobil bilder är ju bättre än inget. Vill ju kunna lägga upp nåt inlägg nu och då.. Fast jag har inte så mycket att skriva just nu. Är mest trött på de blåsiga eller regniga sommar vädret.. De dagar som de är sol blåser de ju fan storm! Snart är sommaren över och hösten närmar sig med storm steg! Fast jag längtar lite efter hösten. Krypa upp i soffan, tända en brasa och lite ljus, se på bonde söker fru och dricka en kopp gott te:) och så längtar jag ju till London med min lilla syster!! Åh va de ska bli mysigt med lite syskon mys!!:)
Nä nu ska jag kika på förra årets bonde söker fru:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar