tisdag 28 augusti 2012

Kantareller!

Jag måste börja stoppa en påse i fickan när jag går ut! Eller skaffa mig ett super bra minne så att jag minns vart jag hittar svampen så att jag sen kan gå tillbaka och plocka den. Kanske jag plockar dom imorn som jag nu har hittat på olika ställen och bjuder min sambo på en kantarell toast innan han drar till Belgien! Från torsdag till tisdag blir jag gräsänka. Och sen när han kommer hem på tisdag ses vi en liten stund sen på onsdag åker jag till Sverige och sen på torsdag blir de London med syster!!!!:) så Jonas och jag lär inte ses så mycket på två veckor.. Men de e väl bra att med jämna mellan rum få sakna varandra lite:) de är riktigt höst likt i luften idag. Sval luft är de nu, vilket får mig att inse att jag måste investera i en lite varmare jacka snart.. Kanske jag kan hitta nån snygg i London:)

Ps nu är jag ännu mer fittig på de här jävla blogger skiten.. Får inte in nån bild hur jag än gör nu!!! Jävla skit grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar