lördag 1 september 2012

September?!?!?

Oj nu gick de så fort att jag inte hann med... September.. NU?
När hände de här? dagarna har bara flugit förbi! Just nu är jag gräsänka då min älskade är i Belgien ochs kall se på F1. Både trist och skönt att va själv hemma...  Men jag saknar honom, speciellt idag då hundarna absolut behövde få gå ut och de regnade=/ mindre kul...
Och så hade dom lämnat en jäkla oreda till jag kom hem från mitt vak. Hemska hundar, va har ni gjort?? en grej va urdragen ur kontakten i väggen, hundfilten som ligger under trappen hade dom bökat till min ingång, de lås små bitar av filten över hela golvet, Zack hade dregglat över hela golvet (då Ronja löper) och till råga på allt hade dom lämnat några spy högar... Jätte kul att att komma hem till ...
Om en vecka sitter förresten jag och min syster i London och har de hur trevligt som helst! Längtar..
Även om de känns lite trist att jonas kommer hem på tisdag och då hinner vi ses nån timme innan jag åker på jobb och sen på onsdag när jag vaknar från mitt vak är de dags för mig att åka till sverige då mitt och systers flyg går tidigt på torsdag morgon,.
Nå nu får Jonas och jag en chans att längta lite efter varandra.

Sen när jag kommer hem skall jag försöka njuta va September månad.. För sen i Oktober blir de Turkiet!=)
Härligt att ha nåt att se fram emot.. Sånt gillar jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar