lördag 15 september 2012

Choklad från Harrods

Som sagt så va ju jag och min lillasyster Matilda i London förra veckan. Jag ska lägga upp bilder så fort vi får en dator! Om vi har tur flyttar de en ny dator hem till oss nästa vecka! Längtar! Har ju en del bilder att visa både från London och den här sommaren som varit. Så snart hoppas jag de blir lite mer action på bloggen igen.

Hur som helst så va Matilda och jag till Harrods i London. Och vilket ställe!! Va grejer de fanns! Deras jul avdelning va ju så häftig, för att inte tala om choklad avdelningen och alla dessa praliner som fanns! Köpte choklad mandlar till Jonas. Är ju själv allergisk mot nötter, så jag fråga om de va nån skillnad på dom och de som vi köper här hemma.

Köpte två choklad kakor hem som såg lite spännande ut. White chocolate flavoured with Harrods Green Tea. Hur spännande låter inte de? :)
Och sen Dark chocolate with sweet orange oil. Har inte smakat dom än.. Men är sugen! Samtidigt som jag lite vill spara på dom:) haha inte lätt.

Har legat i sängen och vilat till ett avsnitt av Gossip Girl:) men skall snart sätta igång och fixa lite här hemma. Är på pyssel humör, men vet inte va jag vill göra. Svårt de där:)
Men koka sig lite kaffe så kanske jag får energi till att byta sängkläder idag.. Finns inget bättre än att lägga sig i en renbäddad säng!
Och till er som missat. På söndag kväll visar tv 4 nya Beck filmen!!! Tjohoo.. Får inte missa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar