onsdag 19 september 2012

Gravid! :)

Ja nu har jag hållit på de ett tag. Många vet, andra vet inte.. Men jag är GRAVID!:) eller vi är gravida kanske de heter:)

Jag tar inget för givet, men jag hoppas av hela mitt hjärta att allt går vägen och att vi får vårt enormt efterlängtade lilla hjärtegryn nästa år!
Som vi har väntat, kämpat och längtat. Och vi har faktiskt kommit långt nu! Vilket känns otroligt och overkligt på samma gång.
Jag kan inte längre dölja min graviditet då jag faktiskt fått mig en mage. Och nästan varje gång jag ser mig i spegeln vill jag gråta då jag inser att magen faktiskt sitter på Mig!:)

Jag är enormt tacksam för detta men vågar inte ta nåt för givet som jag skrev.. För man vet aldrig?! Livet kan ta en snabb vändning vilket jag vet. Men jag hoppas att allt vill gå vägen. Vi är ändå "redan" i vecka 18!

Ni får ursäkta bilden, men när jag inte kan ta nån bild från mitt bild arkiv så fick de bli en fotad bild från Facebook.
Och vi va faktiskt idag på Rutin Ultraljud! Allt såg jätte bra ut och jag kan lugna min nerver en aningen:) bjuder på nyaste bilden lite senare. Tills dess får ni stå ut med denna:)

Nu ska jag drömma mig bort en liten stund <3 class="separator" div="div" style="clear: both; text-align: center;">

18 kommentarer:

  1. Stort Grattis! Va härligt! Håller tummarna för att det är eran tur nu!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hoppas, hoppas.. tack för tummarna =)

      Radera
  2. Jätte grattis!!!! / cindy

    SvaraRadera
  3. Grattis, vad roligt! Du har en spännande tid framför dig :) Njuuut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag hoppas på det =) och jag skall försöka njuta.

      Radera
  4. Halloj! Hittade hit via Alex blogg, såg bulan på magen via länken och måsta kika in :) STORT grattis till graviditeten!! Lycka till med allt.//Carola (Tiinas kompis)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så himla mycket=)
      Alltid kul när nån tittar in och lämnar ett avtryck!=)

      Radera
  5. Svar
    1. Tack skall du ha! och grattis till dig med! =)

      Radera
  6. Stort Grattis!! :) (brukar kika in här ibland:)

    SvaraRadera