torsdag 27 september 2012

Hemma pyssel.

 Ja idag har jag haft lite hemma pyssel. Hade en glas boll med en ljusslinga som gått sönder, så idag tog jag mig i kragen och knackade loss allt glas som va var så att jag bara fick ljusslingan kvar.. La den först i en vas från Ikea, och de blev super fint.. Men så stog ju min lilla "bur" där med ett ljus i sig och jag kom fram till att detta nog va finare. Så nu står den i hallen och lyser så fint!

 Och den här söta skylten köpte jag i Åbo för ett tag sen.. Tyckte att den va så vacker. Och den passar perfekt i vår "hall". Jag säger hall men de är väl egentligen vår entre.

Se så tjusigt det blev!
Idag har jag har jag haft Tica och hennes tvilling grabbar hos mig. Blev en inte allt för nyttig pannkaks lunch men de va ju gott iaf. =)

Känner mig lite halv slö idag. Och trött.. Borde gå och sova tidigt ikväll.
Tänk nu är de oxå bara några dagar kvar så är vi i vecka 20 och därmed är halva tiden gjord.. Så häftigt!
Magen "sväller" och blir större och de e ju bara kul. Kul att se att den växer och blir större. Häftig känsla..

Nej nu skall jag hoppa i duschen tror jag så att jag kan lägga mig i soffan och titta på tv sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar