måndag 3 september 2012

Rubrik?

Rubrik torka. Är ju så trist att blogga när jag inte kan få in bilder. jag tycker ju själv att de tråkigaste som finns är att läsa bloggar som inte har bilder. Och så har min egen blivit en sån. Men så fort vi har kommit på va vi skall köpa för ny dator så skall de väl bli lite roligt igen..
Min kära fästman har varit i Belgien några dagar och kikar på F1 de har varit jobbigt när jag har varit ensam då jag jobbat natt. Har tyckt så synd om hundarna som blir så glada när jag kommer hem från mitt natt jobb, ger dom mat går ut på en kort kiss promenad och sen lagt mig för att sova till en 15.30 på dagarna=/
Men sen när jag vaknar har jag försökt väga upp min frånvaro och vi har kastat lite pinne och idag kastade vi ännu mer pinne och när jag stod med ryggen till plumsade Zack så passligtner i vattnet och blev blöt. Nå han blev ju glad så just nu bryr jag mig inte..

De va super fint väder idag närjag vaknade och de behövde jag. Få lite energi.. Och idag kände jag mig bara så himla lycklig.. Välbehag i kroppen. Så de va en bra dag och så fick jag se en kärleks film=) och då kunde den ju inte annat än bli bra =) haha

Imorn kommer Jonas äntligen hem igen, vi hinner väl ses nån timme innan jag måste på jobb igen. Och sen på ondag när jag går av vaket sover jag och sen är de min tur att åka till Sverige för att på torsdag morgon ta flyget till LONDON med Matilda =) tjohooo... Åh så kul!
Vet dock inte när jag skall hinna packa..?! Men jag får väl slänga ner de viktigaste och hoppas på att shoppa nytt.. En miss av mig dock, jag har glömt att växla pengar!!!! imorn måste jag åka akut till Banken och se om de finns pengar att växla till, vet ju inte om de är så att man måste beställa? får ju bara hoppas på att de finns inne.

Nå det va allt jag hade att säga för denna gång..

1 kommentar:

  1. Jag kan int lägga in bilder på bloggen från mobilen så jag lägger upp på instagram ist :) måst kanske byta blogg...

    SvaraRadera