fredag 14 september 2012

Dagens

De börjar klarna upp lite på himmelen fast de blåser som tusan. För mig hade gärna fått spöregna och va grått och blåsigt hela dagen och kvällen. Ikväll skall de tändas lite ljus inne och mysa ner sig i soffan.
Blev sjukskriven igår igen. Attans.. Va klarade jag? 8 nätter tills de sket sig. Så typsikt när man verkligen behöver ha som där natt pengarna. Har bestämt med chefen idag att jag skall testa och jobba lite dag fast på en annan avdelning. Så nån gång nästa vecka när sjukskrivningen gått ut blir de till att testa på en annan avdelning och dag jobb igen:( eller de e ju dag och kväll.. De suger lite, men kanske bättre än inget jobb alls. Man behöver ju pengar.
Så testa kan jag ju alltid göra.

Ska snart börja laga lite middag, får bli tacos ikväll. Sen bara vila i soffan. Känns fortfarande tokigt efter onsdagens natt jobb, så de är vila som gäller. De här året ligger jag dåligt till i sjukskrivnings statistik.. Aj aj..
Nå ja får ta igen de en annan gång.ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar