söndag 30 september 2012

Sjuk stuga!

Jahapp, så va de tydligen min tur att bli sjuk! Började igår kväll känna av lite konstigheter, och de börja svida lite i halsen. Inatt vaknade jag och hade ont! Tur att macken hade öppet på natten för jag va och tanka mitt i natten och fick med mig sambon hem från krog oh då laddade jag upp med halstabletter ifall jag skulle bli sjuk! Smart val.

Så nu ligger jag i sängen, ont och svider i hals och näsa, tung i huvudet och känner mig allmänt risig. Så de va ju mindre kul. Börjar känna mig frusen oxå så kanske febern är på kommande:/
Nå ja hellre att jag blir sjuk nu så är jag frisk till Turkiet.

Drömde en massa hemska mardrömmar inatt! Usch.. Inte alls kul.. När man känner att man lite kan slappna av och njuta, ja då skall drömmarna skaka liv i rädslan igen, dumma drömmar!!

Katten ligger nu på mig och myser, tur att min lilla kisse e en sån mys kisse när hon får va i vårt sovrum och sängen.. Hon lär ligga här så länge jag ligger här. Perfekt sällskap, men man får va försiktig när man nyser, för hon blir så himla rädd..

Skulle behöva resa på mig och ladda dvd spelaren men en ny skiva desperate housewives, men börjar känna mig helt seg och slut i kroppen.. Om bara Jonas kunde komma in:)

Jag bara hoppas jag inte blir lika sjuk som Jonas blev sist! För de va ingen rolig syn, fy va jag tyckte synd om honom då.. Så snälla låt mig slippa 40 graders feber!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar