tisdag 25 september 2012

Vårat lilla hjärta

Här bjuder jag på bilden som vi fick på Vårat Rutin Ultraljud förra veckan :)
Våran lilla bebis som vi längtar sååå efter! Vi har valt att inte titta va de blir för kön, även fast jag e grymt nyfiken.

Jag va himla nervös idag innan vi skulle få lyssna på hjärtat när vi va till mvc.
Men hjärtat pickade på ordentligt så nu kan jag va lugn igen. Jag måste verkligen börja njuta nu. Tiden går snabbt och de vore ju verkligen synd om jag inte kan njuta utan bara går och är orolig.. Nej nu måste jag verkligen sluta med det! Nu är de hög tid att börja njuta.

Va även till läkare idag då jag haft ganska ont i magen till och från. Så nu blev de sjukskrivning i en månad. Läkaren ville att jag ändå skulle va ute mycket. Sen log han oxå sa: man får även må bra fast man e sjukskriven.
Fick oxå chansen att ställa en del frågor som jag haft och han svarade på alla med ett leende vilket kändes skönt och lugnande.

Så nu ska jag få min stressade kropp att varva ner och att börja njuta.. Försöka mig på promenader och annat som får än att må bra. De blir bog bra de!
Och så blir de till att öva på att bli ekonomisk:) för man tjänar då inga pengar på att va sjukskriven:/

Ok, nu får ni ha en trevlig kväll. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar