söndag 26 augusti 2012

Nattvard

Japp, idag va jag uppe med tuppen, vakna av att jag trodde de brann inne hos oss då de luktade rök! Men de va grannen som elda och med en vind rakt nit vårt hus. Inte riktigt uppskattat från mig när de luktar rök inne hos oss.. Hur som helst så skulle jag ju få upp tidligt. Idag hakade jag nämnligen på fröken T och hennes väninna till kyrkan i Lumparlands kyrka för att ta nattvard:) haha.. De är väl nåt jag borde ha gjort lite tidigare kanske.. Men nu är de gjort. Va ju tvungen att ta nattvard efter att jag döptes och konfirmerades i Januari för att bli gudmor. Lite senare än tänkt kanske, men nu är nattvarden tagen.. Va ju faktiskt många som tog den så de va ju inte alls så pinsamt!

Nu har jag legat en liten stund i soffan men ska snart ta mig upp för att laga pannkaka. Har varit sugen då de jätte länge men de har inte blivit av.. Så nu ska de bli av!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar