tisdag 16 april 2013

Långt hår!

Oj va långt hår jag har! Svårt att ibland uppskatta sin egen längd, men de är ju faktiskt långt. Perfekt! Hoppas de hålls fint!
Lilleman ligger nu å sover i min famn.. Mysigt men hade hoppats han skulle somna tidigare..
Jag har varit extremt trött de två sista nätterna å de har varit riktigt tungt att vakna för att amma. Men nu ska vi nog snart krypa i säng allihop. Kan va skönt att lägg sig "tidigt".

Va iväg till Alexandra på fika idag med två andra tjejer och alla hade vi "små" pojkar.. äldsta pojken va 4 månader tror ja och yngsta 5 veckor.. Typ :)
Men de va riktigt trevligt.. Skönt att ha lite mamma vänner att umgås me när man själv är mamma ledig.. Nu är de bara att invänta min granne som snart får bebis! Kul för Love att få kompis i byn :)

Nej nu skall ja sluta flumma å hänga upp tvätt å sen lägga mig. Men först försöka lägga ifrån mig lilleman..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar