tisdag 16 april 2013

Namn..

De här med namn är ganska svårt.. Vi vet ju att vår lilla gosse ska heta Love och vi har ett förslag på ett andra namn.. Men sen kommer krångliga jag och vill ha ett tredje namn.. Men va de e vet jag inte.. Skulle vilja ha ett namn till bara...

Men vi får väl se... 

Idag skall vi iväg till min arbets kompis Alexandra på en fika som oxå är hemma med barn. Skulle vilja duscha innan, men får se om min lilla tillåter de.. För de är skrik och gråt så fort jag lägger ner han idag (och igår)

Har förresten varit jätte dålig att svara på era kommentarer, men de e för att jag ytterst sälland har varit på datorn, har mest bloggat från mobilen å där kan jag inte ens godkänna kommentarer... Men bättre sent än aldrig. Nu har jag gett svar sen han föddes på era kommentarer..

Tackar och bockar för era grattis hälsningar.

Nu skall jg försöka ge min lilla lite mat och se om han vill ge sig i sitt skrikande..
Ha en fin dag.

2 kommentarer: