måndag 8 april 2013

Min lilla älskling

Kärleken för vår lilla Love bara växer för varje dag.. Helt otroligt va man kan älska en liten människa! När jag ser hans söta lilla ansikte så fylls ja bara me kärlek och värme.. De e knappt så att man kan förstå att väntan och längtan är över..
Å de är så mysigt när han somna i min famn, eller när man får pussa hans runda kinder eller dofta på hans hår..
Ibland vill man bara va ifred, å få lite lugn och ro. Men sen när han kanske då sover ute i vagnen så bra längtar man efter att han skall vakna så att man får kramas på han igen.. De e så lustigt :)

Ni får ursäkt mobil bilden, suddig och så men ja måste bara visa hur han såg ut då jag tog med honom på ett "foto jobb" han va inte riktigt nöjd först :) hehe.. Kolla minen.. Vadå sur :)

Helgen har annars varit lugn. I fredags va jag till Tica å luncha med henne och Tiina.. Lika trevligt som vanligt! Passade oxå på att göra ett köp!!
Jag köpte en så fiiiiiin klocka! Har velat haft den sen december, men sen kostade en del och jag e dålig på att "unna" mig själv dyra saker.. Jag kan bra ge bort nåt dyrt, men blir för snål om de e till mig själv.. Men nu är klockan iaf min! En Tommy Hilfiger klocka, en rosefärgad .. Och den är så fin!!!!! Super nöjd!

I lördags va ja som sagt å använde kameran å gjorde en gravid fotografering.. De va roligt!

Och söndagen va den längsta dagen Ever!! Jag va vaken tidigt med Love som inte ville sova. Men vi lyckades somna i soffan han å jag till slut.. Vi va iväg till Pattes stuga en sväng å åt en glass i bilen :) hehe årets första glass å den va god!
Sen tog vi oss en vilostund alla tre, vilket va riktigt skönt då jag känt mig väldigt trött! Så helgen va lugn.. Liten promenad fick vi oxå till..

Men nu är de nog dags för mig att sova. Klockan är mycket och Love vaknar väl så småningom för lite mat.. Måste ju hinna sova lite iaf!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar