onsdag 7 september 2011

En dag bara för oss själva.

 Ja igår tog Jonas och jag en dag för oss själva. Packade med oss mat, hundar och lite annat och drog ut till Flatholm. De va fint väder..

 De var så där lagom höstigt i luften.

 De är skönt att komma hem i från lite och bara va jag och Jonas. Och hundarna då=)

 Zack den lilla mannen vet ju hur man underhåller sig själv.. Man skulle kunna lämna han ensam där ute och han skulle tycka att de va hel skoj.. Leka med pinnar och bada när han själv vill..  hehe

 Bild från stugan.. Myyys.

 Lite vin hade vi med oss..

 Men vi år olika middag.. Hade bestämt att de skulle va nåt enkelt så att de skulle gå snabbt. Jonas fick korv och potatis sallad.. (jag e inte så förtjust i korv eller potatissallad för den delen) så för mig blev de sushi..

 Jag trodde inte att de skulle va nån mat jag skulle gilla men nu har jag provat de några gånger och gillar det skarpt..

 Mums mums, och med lite vitt vin till så var det kanon=)

 Sen skulle Jonas och jag ut och fiska lite.. Älskar att fiska på hösten.. De brukar va så fint.. Även fast jag sälland får nåt=/

 Och just de, baljan satte han igång att elda oxå innan vi åkte iväg.. Så de skulle badas sen på kvällen. Och de är ju så skööönt!!!! Varmt och avkopplande!

 Men som sagt lite fiske blev det, både jonas och jag fick denna gång.. Men alla hann släppa innan vi fick upp dom i båten.. Men de va väl tur det.. De va väl två eller tre som släppte precis brevid båten..

 De e så jäkla härlig känsla när de rycker till och man vet att man har fått napp!! Man blir helt pirrig i kroppen!!

 Zack va oxå med..

Och så även Ronja.. Så sen när vi hade fiskat klart åkte vi tillbaka till stugan. Satt ute och väntade på att baljan skulle bli varm, läste lite tidning, drack lite vin och pratade.. Och bara hade det skönt.
Sen senare fick de bli en film oxå.. Perfekt tisdags mys när vi båda två va lediga.. Känna fantastiskt att vi faktiskt var lediga 4nätter!!!!!!!! ihop.. Som sagt sånt händer inte ofta när vi båda jobbar natt. Så de gäller att passa på att njuta.. Nu måste jag skynda mig.. jobbet kallar.. Natt 1 av 5...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar