torsdag 29 september 2011

ONT I MAGEN


Hemska öde vilken natt jag har haft. Jobbade natt, hade känt av att jag hade lite ont i magen under dagen, men ju längre kvällen och natten gick ju värre blev det.. De krampade och sved i hela magen.. Jag mådde illa! Blev yr i huvudet och kände mig jätte konstig.. Sen började jag frysa som en hund, så då trodde jag att jag fått feber. Leta rätt på en feber termometer på jobbet.. Öh 35,3... Måste va trasig! tog nästa temometer den visade och 35,3.. SÅ låg brukar ju inte jag ha.. Inte konstigt att jag frös! ett tag trodde jag att jag hade blivit magsjuk..
Har inte lika ont i magen nu, men de är fortfarande ömt och svider.. Känns som att de kan bli värre. Usch.. Och nu säger jag de kroppen.. Du har fan ingen rätt att bli sjuk nu när vi skall åka på resa!!!! Håll dig frisk.. jag blir så slut när jag får ont magen... Vill inte ha ont!
Nä kanske jag skulle ta och se va jag kan fixa med här hemma inför resan nu.. Skulle vilja sova, men tiden finns inte riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar