fredag 9 september 2011

Inte som en chock..

Att sommaren är över kom väl inte som en chock för någon. Men det börjar nog bli dax för mig att slänga alla mina sommarblommor som jag har ute. För dom ser en aningens ledsna ut! Inte alls snyggt. Men de e så hemskt att behöva plocka bort allt.. Men jag får väl försöka lämna några krukor som jag kan dekorera med nåt höst fint. För nåt år sen gjorde jag nåt fint med mossa, löv och klarröda "bär".. Kanske jag skall köra på det i år igen.. Tål att funderas på. Borde ta mig upp till butiken nu oxå för att köpa turkisk yoghurt. Känns dumt att åka 14km fram och tillbaka för en yoghurt.. Men när jag inte kom igåh de när jag va på butiken igår!! Alltid är det nåt man skall glömma.
Dagens middag skall bli fajita kryddad kyckling och sallad till det. Och en lime och vitlöks yoghurt sås.

Efter middagen skall Jonas och jag ut och springa.. Lite jobbigt att springa med han för han springer sanbbare än mig så han springer ju ifrån mig=)
Jag brukar ju gå en bit innan jag springer, drygt 1 km, sen försöker jag springa på en grusväg. Jag mätte upp den igår och den va 1,66km lång enkle väg.. Skit nöjd över att jag lyckades springa det utan ta en paus=) Jag vet, jag e inte väldens bästa på de men det tar sig.. Snart kanske jag kan springa båda vägarna utan paus. Sista biten brukar jag gå hem oxå. så på ett ungefär så går jag drygt 2km och försöker springa nästan 4km.

En sak till innan jag åker till butiken, nu e det bara 25 dar kvar tills vi åker till Cypern!!!!!!!=) Jag längtar!!!!!!!!!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar