torsdag 8 september 2011

Försök till höst mys.

 Ja igår tänkte jag att jag skulle ha gjort lite höst mysigt här hemma. men jag kom inte längre än att jag tog bort min fina sommar duk och fick dit en mörkare duk.. Vet inte om jag visat er förut men jag har ju köpt ny klädsel till stolarna i somras. Vitt!! De va fint.. Nu finns de ju säkert nån som undrar varför vi har en mörk stol bland 5 vita.. Men de är för 2 orsaker. 1: Katten ligger alltid på den stolen, och hon e ju inte alltid helt ren. Sen 2: va för att Jonas inte skulle behöva byta kläder när han skall in och fika om dagarna. Inte så kul att byta kläder hela tiden..

 Men jag tycker att de blev fint med vita stolar.. Nu har jag ingen aning om va bloggen håller på med.. Grejer flyttas och de är konstiga saker jag inte fattar mig på=) så vi får se hur detta inlägg blir att se ut när jag publicerar det.
Har iaf varit ute och sprungit just, de va skönt!!! Så nu skall jag ställa mig och laga lite middag innan de är dags för mig att åka på jobb igen=/ natt 2 av 5.. de går i och för sig snabbt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar