måndag 26 september 2011

Så fint!



Jag tycker så om den här ljuslycktan som flyttade in till oss förra julen tror jag det va.. Jag älskar vårat sovrum och skulle vilja ligga i sängen med en massa levande ljus tända och bara ta de lugnt. Så skönt det skulle va.. Kanske jag gör det ikväll=) till Hollywood fruarna! Gillar även den lilla "byrån" jag köpte till sovrummet när det va klart... Finns inte i korgarna än (förutom en ljusslang) Suulle vilja sätta upp lite tavlor och sånt, eller tavlor, men fotoramar med fina foton i. En tavel list kasnke jag skulle införskaffa!?

Har jobbat sista natten för denna gång, nu e jag ledig till onsdag natt. Sen jobbar jag bara två nätter sen är de semester!!!! Har suttit och kikat på lite blogg hjälp, för att kunna ändra min blogg. Men inte blev jag klokare av alla tusen olika koder som jag ändå inte fattar va dom betyder eller står för.. Suck.. varför är jag så dålig=)

Idag har jag iaf en liten tvätt dag. Tvättmaskinen går varm. Sänkläder tvättas så att våra hus/hund/katt vaktare har nåt rent att sova i=)
Snälla Marie och Stefan skall bo hos oss då vi åker till Cypern. De e svårt de där när man har djur och vill åka bort. Men vi tackar för att dom ställer upp och hjälper oss.. Så nu blir de tvätt dag som sagt.. Kläder skall oxå tvättas inför resan. Vill tvätta så mycket men man skall ju ha plats att hänga upp de oxå så att de skall torka..
Nä nu skriver jag bara en massa onödigt så nu skall jag fortsätta pyssla på här hemma..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar