torsdag 29 september 2011

4 dar kvar och....

Ja nu e de 4 dar kvar tills vi åker och mitt största problem nu är.. MIN SYSTEMKAMERA!!! Den här fått nå fel.. Ibland går det inte att ta bilder. De e som att den inte alls tänker eller reagerar på nåt, ibland e den bara död fast den e på, batteriet laddat och ett minne som de får plats massor på.. Jag fattar ingenting.. Jag vill ju ha en fungerande kamera när vi åker bort.. Jag dör om den skall krångla med mig. Och nu hinner jag ju inte lämna in den heller.. Så de känns ju lite.... =(
Nå får se va som händer.. men den har gjort så där flera gånger nu, så att jag inte kan ta bilder.. Panik!

Har fortfarande ont i magen. Kanske jag har magkatarr igen? eller kanske de blivit magsår? jag vet inte.. Skall sluta leka min egen doktor, men ont har jag och illa mår jag till och från.. Usch usch.. Men de e bara att bita ihop och försöka jobba min sista natt nu.. Sen blir jag ledig och går på semester!!=)
Förrestsen så har jag klippt håret oxå.. Tog ganska mycket den här gånger.. lite mer än 10 centimeter tog hon nog baktill iaf. Och lite mer klipp fram..  Men jag e nog nöjd.. De enju ändå långt fortfarande även om jag känner att de är mycket kortare.. Men nu ser det friskare ut.. Så jag e glad för det.. nä nu måste jag börja skynda mig lite..
Ha en fin kväll ni som kikar in..


1 kommentar:

  1. usch usch.. hoppas magen din blir bättre tills ni ska på resa! märkligt förresten att kameran inte fungerar som den ska.. kan det vara nån inställning du råkat sätta på då?

    kramar till dig

    SvaraRadera