måndag 26 september 2011

En vecka kvar.

                                                         Bild lånad från google.

Har inte varit allt för aktiv med mitt skrivande. Men ibland blir det ju så..
har suttit och surfat runt på lite olika bloggar. Och gud va vissa är fina, med massor av fina bilder och snyggt upplagt. Själv har man en jätte trist blogg.. Men jag e ju så dålig.. Jag vet inte hur man får till en fin blogg. nån dag kasnke jag kommer på det? vem vet? Skulle vilja få in olika kategorier oxå bland inläggen så att de skulle va enklare att söka.. Men inte ens de kan jag få till. Ingen aning om hur man gör.. Nån som kan och vill hjälpa??=)

hur som hest så är det bara en vecka kavr nu tills vi sitter på ett plan till cypern. De skall bli så skönt att få komma till värmen och bara ha de bra och njuta av livet och kärleken=) hoppas att vi skall ta oss iväg på nån snorkel tur. För det gillar vi ju båda. Jonas pappa och bror kommer ju oxå med. De är hans pappa som bjudit med oss och man kan ju inte annat göra än att säga super TACK!!
Som jag sagt tidigare och jag säger det igen.. JAG LÄNGTAR!!

3 kommentarer: