lördag 1 oktober 2011

1:a Oktober!

Ja idag är det första oktober. Solen skiner ute och de är SÅ VARMT ute!! helt otroligt.. Skönt absolut.. Men otroligt.
Idag har jag varit min egen läkare. Jag har ju haft så tusans ont i magen i några dagar.. De krampar, svider och jag mår illa... Men jaghar nog fått magkatarr igen, (eller magsår) för jag hittade lite gammal medicin för sånt i min låda och de känns lite bättre nu. Så när vi kommer hem från cypern så måste jag nog gå till läkare för att få lite ny medicin.. För det är inte roligt att gå och ha så här ont i magen. Ibland gör de så ont så att man vill lägga sig ner och dö... De e hemskt..

Nå ja, idag har jag iaf hjälpt Jonas laga stängsel, så att han kunde flytta korna.. Så nu e de klart.. Måste städa lite, tvätta golven och packa idag.. Imorn åker vi till Sverige, och på måndag morgon går flyget!!!! Har köpt en bok så att jag skall kunna läsa lite under min Semester.. Boken heter: Varför gråter inte Emma.. Den verkar va bra.. Säkert ledsam.. Men jag gillar att läsa verklighets baserade böcker.

Nej nu måste jag kila vidare.. Håller på att skriva lite lappar för att underlätta för Stefan och Marie som skall bo här när vi är borta. Lite kom ihåg lappar=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar