måndag 24 oktober 2011

Trött.

Tröttare, Tröttast.... Blev väl lite sömn efter nattens vak.. Men man kan ju inte sova så länge om man skall få dygnet på rätt eftersom att jag e ledig 2 nätter nu.
Har en massa jag vill se på tv ikväll.. Halv åtta hos mig måste jag ju se då de e från Åland idag. Sen Ensam mamma söker och så Mitt stora feta syrianska bröllop! Kanske jag borde ta en lite power nap nu så att jag orkar se alla dessa program =)

De där med syrianska bröllop verkar ju kul! Vilka fester och glada människor.. Så vill jag oxå ha de nån gång. De e ju synd att varken Jonas eller jag e syrian då =)  haha

Sitter iaf och försöker att inte irritera mig för mycket på vissa saker.. Man kommer till en punkt då man inte orkar bry sig längre.. Men jag är ju en tänkare.. Så de tar ett tag att skaka av sig de man funderar på ibland...

Hur som hellst så har jag iaf når roligt att se fram emot.. Snart är det dax för oss att tillsammans med Stefan och Marie åka till Stockholm, bo på hotell, shoppa, äta god mat och sen gå på konsert.. Rihanna! Skönt att komma bort och lyxa till de lite.. Me love!=)

Nä nu tror jag att jag slänger mig på soffan en snabbis och stänger mina blå så att jag orkar se mina program ikväll-.--
Ha de så bra alla som kikar in..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar