söndag 2 oktober 2011

Fortfarande uppe..

Ja klockan tickar på och jag är fortfarande uppe.. Har precis stått och strukit en del kläder som jag vill ha med. Mitt packande börjar gå till överdrift i vanlig ordning. Att jag alltid ska packa så mycket. Jag vet ju med mig att jag inte kommer att använda allt jag packar.. Men de e ju så, iaf för mig att man vill ha lite alternativ.. Jag vill kunna välja.. Men man skall ju ha plats för allt man packar oxå.. host.. =)
Nå jag får väl ta mig en funderare innan jag lägger ner de i resväskan. Nu har jag som sagt va strukigt och lagt det fint i gäst sängen. Jag kan nog inte packa allt idag.. Vill kunna se allt jag packar imorn så att jag säkert inte glömt nåt.. Så de får nog vacker ligga på sängen och vänta tills imorn..
Håller på å laddar kamera batterierna oxå. Både till lilla kameran och till systemkameran. Måste tömma systemkamre minnet på en del bilder så att jag kan ta många nya=) till lilla kameran har jag ett helt nytt minnes kort så på det kan jag väl ta en ca 2000 bilder.. men så många skall jag väl ändå inte ta, eller?=)

Nä nu börjar jag längta efter  sängen. Ta med mig katten och lägga mig kanske.. Så att jag kan gå upp tidigt imorn och göra de sista klart... Skriva en kom ihåg lista på vad jag måste packa imorn.. Typ tandborste, hårfön m.m.. Allt sånt där smått som är lätt att man glömmer..
God natt nu mina kära..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar