tisdag 18 oktober 2011

Frukost och...

Idag fick de bli frukost i soffan till tv programmet Våra Bästa År=), en god jucie, ett rostat bröd med salami, ost och gurka och en ett chai te i min nya fina e kopp=) köpte den igår! Blev bara en då jag tyckte att de va lite dyrt.. Men nån dag måste jag väl köpa en till så att jag iaf har 2.. Sen får jag köpa pö om pö.. Tyckte att den va super gullig..
Lite irriterad just nu.. Köpte medicin igår och passade på att ta ut allt från receptet.. vilket va 3 askar. Och de kostade väl 60 euro (drygt 600kronor)
I dom tre paketen finns de nu 90 tabletter som jag inte kan äta.. Jag har med andra ord slängt bort 60 euro!! Varför kan jag inte äta dom? jo för att de är jordnötsolja i dom! Och jag e ju allergisk mot nötter.. Lyckat eller?
Nå ja.. Jag får väl kassera dom bara.. Men det känns ju lite surt...

Idag när jag vaknade var jag lika tjock i halsen som alla andra tidigare dagar.. När tusan skall de släppa.. Jag har massor jag vill och behöver göra! Men de finns verkligen ingen ork, för minsta lilla jag anstränger mig så flåsar jag som ett jagat djur.. Igår när jag gick upp för en trappa i stan (max 20 steg) frågade damen när jag kom upp om jag hade sprungit.. hehe nääää.!!
Får se om jag kommer kunna jobba imorn.. E de så här så funkar det ju inte.. Men vi får se.. nu skall jag slänga in lite tvätt i maskinen, kan väl inte va allt för jobbigt=) eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar