torsdag 13 oktober 2011

Vill va ledig..


Denna bild skulle ha varit med inägget jag skrev igår. Men den försvann.. Så nu fick den komma med detta inlägg..
Idag är jag lite trött.. Fast jag e nog övertrött så att jag blir pigg.. Jobbade ju inatt men kunde inte sova efter mitt vak. Sov nog knappt 4 timmar. Så de e inte så mycket när man varit vaken 24 och jobbat 11 av dom.. Och inatt blir de vak igen.. Men de skall väl gå bra.. Desperata hemmafruarna säsong 7 köpte jag igår=) s jag kan sysselsätta mig lite då de e lugnt.
Idag har jag ont i magen igen.. Men jag e stressad och jag blev så arg imorse, så jag blev jätte upstressad.. just nu klarar inte min mage av stress alls.
Börjar skarpt fundera på att byta jobb. Men man får väl se om de finns nåt annat som kan verka bättre. jag är ju tyvärr en person som inte gillar för stora ändringar (så som att byta jobb) men jag känner snart att jag kanske måste.. Men vi får väl se vart de slutar och om man hamnar nån annanstans..

Va till min vän Tiina idag på en kopp kaffe och fick prata av mig lite.. Alltid lika skönt..
Nä nu måste jag slänga mig i duschen, måste hinna via grannen med ett antal one tree hill boxar som hon vill låna=) Så nu blir de att skynda!!
Ha en fin kväll..
Ps. blev förvånad över hur många som har kikat in på min blogg idag.. Lite kul.. Och de e ju alltid roligt att få en kommentar.. Men de va ju iaf 3 som vågade lämna ett fotspår så det tackar jag för. Alltid kul om man kan få ett ansikte på nån som kikat in.. Men ha en bra kväll skriver jag väl igen då =)

1 kommentar:

  1. Livet är för kort för att vantrivas på sitt jobb vännen, det tar ändå upp så pass mycket av ens tid. Hoppas det klarnar för dig snart om hur du vill göra. Kramisar

    SvaraRadera