onsdag 19 oktober 2011

Cypern 2011

 Jag har ju inte visat några bilder från Cypern än, så jag kommer att lägga in lite bilder i olika inlägg för att de inte skall bli så långt. Hur som helst så blev de en minnesvärd resa. Och vi hade de så varmt!!

 Så skönt att få gå barfota och bara känna hur solens alla strålar bara värmen.. Luften va varm, och vattnet va varmt! En dag när vi va på utflykt och skulle snorkla så sa ju mannen som körde båten att de va 28 grader i vattnet!!! Tok varmt ju..=) Så jag klaga inte!!

 Jag kan absolut tänka mig att åka tillbaka till Cypern.. Och jag tror att början av oktober va ett bra val. De verkade som att säsongen började ta slut men på helgen va de ändå partyliv, men hela veckorna vilket jag kan tycka e skönt=) Jag börjar bli för gammal.. Host host.. Sen sa dom att de hade ju varit tok varmt där på sommaren, och bara nu när vi va så var de ju riktigt varmt.. Skulle de ha varit varmare skulle man nog inte ha kunnat göra så mycket. Så Oktober verkar va en bra tid att åka dit, eller September?

 Vårat hotell låg bra till, de va nära till vattnet! och de va nära till shopping, restauranger och till ett galet uteliv om man så ville.. Så vi hamnade nog helt perfekt, jag e super nöjd.

 Restauran vid vår strand.. Vi åt aldrig där men de såg lite mysigt ut.


Lägger väl upp fler bilder sen när jag får ork och lust.. Kasnke senare ikväll eller kanske en annan dag. Vi får se..=)
Hur som helst så var de en riktigt skönt och varm vecka och jag längtar tillbaka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar